Ciekowaksti
Moderator: piter
Oto moje nowe odkrycie (właściwie to już dawniej było to wiadomo, jednak nikt nie potrafił tego udowodnić matematycznie)
Założenia:
1) Wiedza to moc.
2) Czas to pieniądz.
Jak wiadomo P = W / t
Skoro P = Wiedza (zał. 1), a t = Pieniądz (zał. 2) - otrzymujemy:
Wiedza = W / Pieniądz.
Mnożymy obustronnie przez Pieniądz:
Wiedza * Pieniądz = W
Dzielimy obustronnie przez Wiedzę:
Pieniądz = W / Wiedza
Widzimy teraz, że jeżeli W = const. oraz Wiedza 0 to Pieniądz nieskończoności.
Wniosek:
Przy jednakowym nakładzie pracy, im mniej wiesz, tym więcej zarabiasz.
Założenia:
1) Wiedza to moc.
2) Czas to pieniądz.
Jak wiadomo P = W / t
Skoro P = Wiedza (zał. 1), a t = Pieniądz (zał. 2) - otrzymujemy:
Wiedza = W / Pieniądz.
Mnożymy obustronnie przez Pieniądz:
Wiedza * Pieniądz = W
Dzielimy obustronnie przez Wiedzę:
Pieniądz = W / Wiedza
Widzimy teraz, że jeżeli W = const. oraz Wiedza 0 to Pieniądz nieskończoności.
Wniosek:
Przy jednakowym nakładzie pracy, im mniej wiesz, tym więcej zarabiasz.
התשׂכח אשׂה עולה מרחם בן בטנה גם אלה תשׂכחנה ואנכי לא אשׂכחך
הן על כפים חקתיך
comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek
הן על כפים חקתיך
comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek
Dobrze gada No więc czekamy...
התשׂכח אשׂה עולה מרחם בן בטנה גם אלה תשׂכחנה ואנכי לא אשׂכחך
הן על כפים חקתיך
comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek
הן על כפים חקתיך
comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek
Dostac bana za zmiane tematu? Chyba dopiero teraz poznaje uroki tego forum
Ok kcecie zagadke, siuper a wiec...
Pod murem chińskim znaleziono monetę: "Cesarz Qin, 221 r. p.n.e."
Co jest nie tak?
Ja myslalam nad tym jakies trzy dni, jak zajmie wam to mniej, to jestem pelna podziwu
Mozecie zadawac pytania
Ok kcecie zagadke, siuper a wiec...
Pod murem chińskim znaleziono monetę: "Cesarz Qin, 221 r. p.n.e."
Co jest nie tak?
Ja myslalam nad tym jakies trzy dni, jak zajmie wam to mniej, to jestem pelna podziwu
Mozecie zadawac pytania
Nie. Organ nieużywany zanika - gdybyśmy używali 5% mózgu - pozostałe 95% zaniknęłoby. Uzywamy całego mózgu, jednak nie wykorzystujemy w pełni jego możliwości.
התשׂכח אשׂה עולה מרחם בן בטנה גם אלה תשׂכחנה ואנכי לא אשׂכחך
הן על כפים חקתיך
comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek
הן על כפים חקתיך
comprendo.info - co autor miał na myśli - interpretacje piosenek
no tak... atrofia... za mało precyzyjnie sie wyrażam (4% używalności)... chodziło mi oczywiście o możliwości naszego umysłu.
Ale chyba to prawdziwa pogłoska
Nasedo ładnie to kiedyś ujął, "jesteście generacje do przodu pod względem wykorzystania swoich mózgów (umiejętności ) ale nadal jesteście ludźmi i stąd płyną wasze zdolności"... czyżby zatem pozostałe 95% możliwości to szósty zmysł? Telepatia? telekineza? Umiejętność polizania językiem ... czubka głowy ? )
Ale chyba to prawdziwa pogłoska
Nasedo ładnie to kiedyś ujął, "jesteście generacje do przodu pod względem wykorzystania swoich mózgów (umiejętności ) ale nadal jesteście ludźmi i stąd płyną wasze zdolności"... czyżby zatem pozostałe 95% możliwości to szósty zmysł? Telepatia? telekineza? Umiejętność polizania językiem ... czubka głowy ? )
"...I'm a member of that group of... outsiders. So... thank you, Roswell... Thank you for... for letting me live among you...Thank you for giving me a home... "
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests