Max Evans//\\Jason Behr #4
Moderators: Olka, Ela, Xander, Pedros
Pomysł z kolażem i króciutkim opisem - czyli Polska i MY w pigułce - jest doskonały. Właśnie tak to sobie wyobrażałam. Nasza flaga narodowa, koniecznie z orzełkiem, powinna się podobać i warto ją umieścić. Oscypek zdecydowanie odpada.
Uważam że list jest bardzo ważny, mamy jeszcze czas do zastanowienia się jak go sformułować. Pomyślmy. Pierwsze co zrobi po otwarciu albumu, to sięgnie po list. To będzie jego pierwszy kontakt z nami a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Powinnyśmy wyjaśnić co nas skłoniło do jego napisania, skąd go znamy. Wiemy, że interesuje się Europą więc chcemy by poznał także i nasz kraj + ciepłe wyrazy naszej sympatii i życzenia w dalszej karierze.
Warto pamiętać, że my znamy go dobrze, jest nam w pewnym stopniu bliski, natomiast dla niego będziemy zupełnie obce. A my przecież chcemy żeby nas polubił. Dlatego forma listu musi być delikatna i subtelna. To samo dotyczy prośby o autografy.
Moim zdaniem nie ma potrzeby ogłaszać tej wiadomości w newsie na roswell.pl. z powodów o jakich pisałaś Oluś. Dla nas to co robimy ma troszkę osobisty wymiar...
Prosiaczek i osiołek jest przeuroczy .
Uważam że list jest bardzo ważny, mamy jeszcze czas do zastanowienia się jak go sformułować. Pomyślmy. Pierwsze co zrobi po otwarciu albumu, to sięgnie po list. To będzie jego pierwszy kontakt z nami a pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Powinnyśmy wyjaśnić co nas skłoniło do jego napisania, skąd go znamy. Wiemy, że interesuje się Europą więc chcemy by poznał także i nasz kraj + ciepłe wyrazy naszej sympatii i życzenia w dalszej karierze.
Warto pamiętać, że my znamy go dobrze, jest nam w pewnym stopniu bliski, natomiast dla niego będziemy zupełnie obce. A my przecież chcemy żeby nas polubił. Dlatego forma listu musi być delikatna i subtelna. To samo dotyczy prośby o autografy.
Moim zdaniem nie ma potrzeby ogłaszać tej wiadomości w newsie na roswell.pl. z powodów o jakich pisałaś Oluś. Dla nas to co robimy ma troszkę osobisty wymiar...
Prosiaczek i osiołek jest przeuroczy .
Zapomniałam wcześniej o karykaturach. I ja mam niby to narysować? Nic z tego, karykatura czy nie, i tak każda gęusia wychodzi mi identyczna z pozostałymi, produkcja seryjna. Ostatnie papierowe zdjęcia pochodzą sprzed dwóch lat, a cyfrowych nigdy nie chciało mi się drukować...
I od muzyki polskiej się odżegnuję - poza kilkoma wyjątkami mogę ją co najwyżej bardzo ładnie skrytykować, w tym jestem dobra. Poza tym - czy mamy aktorów, którzy mają jakieś realne szanse zaistnienia, poza Piotrem Adamczykiem...?
Flagę narodową z orzełkiem ktoś ma w ładnej wersji?
I od muzyki polskiej się odżegnuję - poza kilkoma wyjątkami mogę ją co najwyżej bardzo ładnie skrytykować, w tym jestem dobra. Poza tym - czy mamy aktorów, którzy mają jakieś realne szanse zaistnienia, poza Piotrem Adamczykiem...?
Flagę narodową z orzełkiem ktoś ma w ładnej wersji?
Nanuś spokojnie, jest pełna dowolność. Przecież nie ma przymusu, Słonko, na rysowanie karykatur. Pamalutku. Mamy sporo czasu. Chodzimy po sklepach, przeglądamy książki, gazety, strony internetowe. Pomysły na pewno przyjdą. Ja także jeszcze nic nie wiem, poza tym że trzeba wybrać ciekawą karteczkę i coś na niej naskrobać.
Póki co, zobaczcie art w wykonaniu Long TimeFan do Skinwalkers'a. Ciekawostka - coraz więcej znanych nazwisk pojawia się w ekipe filmowej. Tym razem spec od efektów specjalnych Stan Winston (m in. Terminator 2, 3, Juarassic Park... )
I niżej, jak Breathless (uznana pisarka ff) wyobraża sobie Vareka, przywódcę watahy wilków. Fascynujący opis oczu...
Mówi się, że postać Jasona to zło w najczystszej postaci.
The camera focuses on a pair of leather boots. Square toed, scuffed and warn.
The SLOW MOTION stride is deliberate. With purpose. A man’s walk. Footfalls ECHO with malicious weight, like the toll of Lucifer’s hammer.
We pan up as a gust of wind catches the lower hem of a long leather coat, revealing form fitting leather pants stretched enticingly over well developed thigh muscles. A low slung waistband hugs lithe, sensual hips. All the right bulges in all the right places.
Above the pants, a white shirt, open to mid chest. A silver pendant rests amid a sprinkling of dark chest hairs. Through the shirt the shadow of a dark circle, the outline of an erect nipple.
A long neck and strong jaw give way to full, sensual lips surrounded by a weeks worth of stubbled growth. Wind blows back a mane of long, luxurious, dark hair, the kind your hand could live in.
And then we see the eyes, and everything else pales in comparison. Golden in color, mesmerizing in effect. Eyes that both command, and seduce. To fall into those eyes means to surrender all credence of free will.
This is VAREK, man and monster.
Póki co, zobaczcie art w wykonaniu Long TimeFan do Skinwalkers'a. Ciekawostka - coraz więcej znanych nazwisk pojawia się w ekipe filmowej. Tym razem spec od efektów specjalnych Stan Winston (m in. Terminator 2, 3, Juarassic Park... )
I niżej, jak Breathless (uznana pisarka ff) wyobraża sobie Vareka, przywódcę watahy wilków. Fascynujący opis oczu...
Mówi się, że postać Jasona to zło w najczystszej postaci.
The camera focuses on a pair of leather boots. Square toed, scuffed and warn.
The SLOW MOTION stride is deliberate. With purpose. A man’s walk. Footfalls ECHO with malicious weight, like the toll of Lucifer’s hammer.
We pan up as a gust of wind catches the lower hem of a long leather coat, revealing form fitting leather pants stretched enticingly over well developed thigh muscles. A low slung waistband hugs lithe, sensual hips. All the right bulges in all the right places.
Above the pants, a white shirt, open to mid chest. A silver pendant rests amid a sprinkling of dark chest hairs. Through the shirt the shadow of a dark circle, the outline of an erect nipple.
A long neck and strong jaw give way to full, sensual lips surrounded by a weeks worth of stubbled growth. Wind blows back a mane of long, luxurious, dark hair, the kind your hand could live in.
And then we see the eyes, and everything else pales in comparison. Golden in color, mesmerizing in effect. Eyes that both command, and seduce. To fall into those eyes means to surrender all credence of free will.
This is VAREK, man and monster.
Kill me now, ale ten opis nieco mi trąci myszką No, ale co kto lubi. Bardziej przypadł mi do gustu fanart i te oczy Jasona. Jeśli i takie będą w filmie wreszcie będzie jakiś odnośnik to tych wszystkich amberowych oczu Maxa w opowiadaniach z Roswell
Wracając do naszej sprawy. Kto zrobi kolaż? Ja się chętnię zabiorę za mapkę. W sprawie zdjęć - jeśli ktoś się na nie zdecyduje, a nie chce by pojawiły się na publicznej wokandzie na forum, niech da mi znać, to kiedy będę robić zdjęcia postępów w pracy zakryję wasze (i moją pewnie też )buziuchny w Corelu A kto będzie chciał zobaczyć jak się w albumie prezentuje, to będę słała bespośrednio e-mailem.
Dla zainteresowanych sprawozdaniem z dodatków do Klątwy...
MATERIAŁY DODATKOWE
SCENY USUNIĘTE (Z Jasonem)
1. METRO - Karen przeciskająca się przez tłum słyszy głos Douga. Doug ją całuje.
Karen: To nietakt, w publicznym miejscu.
Trzymając się za ręce przebiegają przez ulicę, po czym natykają się parę nastolatków całujących się na przystanku
Z komentarza twórców do tej sceny dowiadujemy się, że w Japonii nie można wstrzymywać ruchu na czas kręcenia filmu na ulicy, więc kamery były ukryte i aktorzy ich nie widzieli, a mimo to bardzo dobrze sobie poradzili. Przechodnie to zwykli ludzie, a nie statyści.
2. SIEDEM LAT NIESZCZĘŚĆ - Doug i Karen w drodze na uniwersytet zatrzymują się przy cmentarzu. Doug wyrzuca na ulicę niedopałek papierosa.
Doug: To mi się w tobie podoba. Pamiętasz o wszystkim, co ważne (Doug patrzy na zegarek). Z wyjątkiem czasu.
Oboje biegną na jego uniwersytet. Natykają się na drabinę, spod której Karen cofa Douga
Karen: To siedem lat nieszczęść, a mają to być nasze wspólne lata.
Doug: Poważnie?
Karen: Kto wie.
Doug ponownie przechodzą pod drabiną.
Doug: No to mamy 14. Nie znoszę nieparzystych liczb... Widzimy się wieczorem?
Karen: Zadzwonię, jak wrócę.
W komentarzu Shimizu tłumaczy nam, że wyrzucanie niedopałków jest w Japonii bardzo niekulturalnym zachowaniem. Scena ta ma pokazać widzom swobodę Douga.
10. SZPITAL - scena w szpitalu, po tym jak znaleziono Karen
Doug: Kupiłem przewodnik po Kioto. Może pojedziemy tam jutro?
Karen: Czemu nie powiedziałeś?
Doug: O czym?
Karen: O ciałach na strychu.
Doug: Byłaś w szoku. Nie chciałem...
Karen wychodzi
Doug: ...Karen zaczekaj. Byłaś w szoku. Martwiłem się o ciebie. Dobrze cię znam.
Następuje kolejna wymiana zdań podczas której Doug szuka wytłumaczenia tych dziwnych wydarzeń. Dochodzi do wniosku, że amerykańska rodzina podświadomie, znając poprzednie wydarzenia, wymordowała się nawzajem Według niego z takich wydarzeń tworzą się przesądy, a przecież wszystko da się racjonalnie wytłumaczyć.
Doug: (obejmując Karen) Musisz odpocząć. Pojedziemy do domu, prześpisz się.
Komentarz do sceny tłumaczy nam, że scena miała za zadanie pokazać nam, jak rodzi się między nimi różnica zdań, ale, że scena była zbyt stereotypowa, Shimizu postanowił ją usunąć.
13. MIESZKANIE KAREN- Doug przynosi Karen prezent, który dziewczyna ignoruje. W pokoju Doug zwraca uwagę na wycinki z gazet opisujące śmierć Taeko Saeki oraz jego żony Kayako i syna Toshio. Karen tłumaczy Dougowi, że widziała chłopca w tym domu.
Karen: Nie wierzysz mi.
Doug: Jak mam ci wierzyć?
Dzwoni telefon – Karen dowiaduje się, że Alex (jej pracodawca z ośrodka) i Yoko (jej poprzedniczka) nie żyją.
Komentarz: Takashi opowiada, że usunął tą scenę ponieważ klimatem nie pasowała do napięcia, które systematycznie wzmagał w miarę upływu filmu. Choć usłyszeć w niej można było jałowe dialogi, scena doskonale oddawała relacje między Karen i Dougiem. Karen co raz bardziej zagłębia się w świat dziwnych zjawisk, przez co Doug, który twardo stąpa po ziemi czuł się coraz bardziej zagubiony. W międzyczasie Takashi bawi się w podkładanie dialogów, wypowiadając inne kwestie, niż mieli aktorzy kiedy kamera rejestrowała ich rozmowę. Wyglądało to mniej więcej tak:
Takashi jako Sarah: (z zatroskaną miną) "Wracają wspomnienia". (Zwraca się do Jasona) Mają problem, to była twoja kwestia.
Takashi Jason: Nic na to nie poradzę. To tylko taka dorywcza robota. Wybrali mnie do tej roli przypadkiem.
Takashi znów wraca do normalnego opowiadania.
Takashi: Mam nadzieję, że Jason tego nie usłyszy. Wkurzyłby się na mnie.
Głos kobiety: Czy Jason naprawdę taki był?
Takashi: Nie to tylko żarty (śmiech)
JAK POWSTAWAŁ FILM - w tych materiałach dodatkowych pojawia się wiele osób, więc przytoczę tylko wypowiedzi Jasona i niektóre, co bardziej interesujące.
1. NARODZINY KLĄTWY - wypowiadali się tu Sam Raimi, S. M. Gellar, Bill Pulman, Robert C. Tapet (producent), Takashi Shimizu, Stephen Susco, Ryo Ishibashi (detektyw Nagakawa), Yoko Naki (Yoko - poprzednicza Karen)
Jason: Ta pocięta narracja i obrazy, których wcześniej nie widziałem sprawiły, że bałem się rzeczy, których nie powonieniem się bać. Zdałem sobie sprawę, że to jeden z najoryginalniejszych scenariuszy, jakie czytałem.
2. MIT JU-ON - Ted Raimi (Alex), Sarah i inni, których już mi się nie chce wymieniać, bo wypowiadali się stadami
Stephen Susco: (opowiada japoński mit, który dał początek Klątwie) Zły król, który grał w szachy ze swoim poddanym, gdy przegrał zabił go, a także jego żonę, dziecko i kota. Dusza dziecka i kota połączyły się i stały się demonem skazanym na krążenie po Ziemi w poszukiwaniu nieosiągalnej zemsty. Niewinność dziecka i kota po ich śmierci przenikają się.
Robert Tarpet (producent): Schemat amerykańskich horrorów przedstawia się następująco: dowiadujemy się, że dom jest nawiedzony, co w nim straszy i jak się tego pozbyć. W filmach wschodnich to cię przerasta i jesteś bezradny.
3. SZOK KULTUROWY
William Mapother (Matthew), Sarah, Bill: (Japończycy) Nigdy nie narzekają. Są cisi, skupieni, uprzejmi. Zdejmują buty przed wejściem na plan. Jest to wyraz szacunku dla pracy. Siedzą klęcząc na ziemi, co nadaje atmosferze charakter przyjemnego pikniku.
Stephen: Pamiętam scenę, w której Sarah i Jason idą ulicą. Kamera musiała się przesuwać po specjalnych szynach. Scenę powtarzaliśmy 3 razy. Gdy tylko Shimizu powiedział „koniec”, ludzie natychmiast ruszyli i złożyli te szyny zanim Sarah i Jason zdążyli opuścić plan.
Jason: Myślę, że to najbardziej wydajna ekipa z jaką pracowałem. Są tak szybcy i skupieni, że aż zapiera dech.
Ted Raimi (Alex): W Ameryce zanim dojdzie się do właściwego kręcenia sceny słychać „przygotować się”. Później „cisza na planie, kręcimy”. Następnie jest klaps, „ wszyscy cisza”. „Akcja”. A tutaj reżyser mówi „przygotować się, akcja”. Jak to słyszę, aż podskakuję. Nie jestem przyzwyczajony (z późniejszych dodatków dowiadujemy się, że Shimizu wściekł się pewnego dnia na Teda, ponieważ mieli już kręcić scenę, a Ted nie był przygotowany, jadł chyba banana, czy kanapkę. Shimizu zarzucił mu brak poszanowania pracy i od tego czasu już nikt z amerykańskiej ekipy nie nawalił )
Sarah opowiadała również, że ekipa uczyła się nawzajem swoich języków. Podczas, gdy Japończycy próbowali nauczyć ich czegoś wartościowego, Amerykanie uczyli ich zdań typu „Pies ma krowę” – zupełnie bezwartościowych, jak to ujęła aktorka. Susco wyjaśnił natomiast, jak wyglądała ostateczna wersja scenariusza. Wszystko, co napisał on zostało przetłumaczone na japoński i złożone w całość. W ten sposób lewe strony zawsze były zapisane dialogami amerykańskimi, a prawe odzwierciedlały je w języku japońskim.
Jason: Kiedy tylko mieliśmy wolną chwilkę wsiadaliśmy w pociąg i jechaliśmy poznawać Tokio.
4. PROJEKTUJĄC NAWIEDZONY DOM – domy japońskie bardzo różnią się od tych zachodnich. Przede wszystkim poraża ich mała powierzchnia (tu może wyjaśnię, czego nie podają w dodatku, że to, co Japończyk nazwie ogromnym salonem, dla nas jest zwyczajnym rozmiarem typowego pokoju dziennego, czy zwykłego salonu. Pokoje określa się nie na zasadzie metrów kwadratowych a liczby tatami, które się w nich mieszczą. Tatami to rodzaj „materaca”, na którym się śpi. Takie typowe mieszkanie dla rodziny z dzieckiem to 2 pokoje: 4,5 maty + 6 mat, czyli około 17m kwadratowych). Domy wybudowany został w hollywoodzkim studiu i zaprojektowany był tak, ażeby na końcu każdego korytarza widać było ciemne pomieszczenie. Starano się także by panowała w nim atmosfera tajemniczości toteż ściany były nieco krzywo ustawiane, a ich złączenia zaokrąglano by ostre kąty były jak najmniej widoczne.
Jason: To nie jest pocztówka z Tokio, ale codzienne życie przedmieścia (w czasie, gdy wypowiadał tą kwestię, amerykańska rodzina oglądała właśnie swoje nowe mieszkanie).
5. NOWY KIERUNEK – ZROZUMIEĆ TAKASHI SHIMIZU – aktorzy i twórcy wypowiadają się na temat reżysera.
Jason: Shimizu często nas zaskakiwał. Zdarzało się, że chował się za rogiem, żeby mnie nastraszyć...
...albo naśladował miauczenie kota. Lubił się tak zachowywać. Wygłupy to jego specjalność. Czasem dość mroczne i zwariowane. Shimizu zachowuje się jak mały urwis. Na planie wprowadza luźną atmosferę. Czasem nie potrzebujemy tłumacza, gdy on żartuje na planie.
Poniżej scena, gdy Shimizu i Jason przechodzą pod drabiną. Takashi robi to bez problemu, bo jest niski, Jason niestety musi się pochylić
WYPOWIEDZI AKTORÓW I TWÓRCÓW (Gellar, Behr, Shimizu, Sam Raimi, Pulman, Duvall)
Jason Behr na temat produkcji filmu: W Japonii przed realizacją filmu zwykle przeprowadza się specjalną ceremonię. Szczególnie dotyczyło to tego filmu, który opowiadał o klątwie, duchach i śmierci. Japońscy producenci chcieli mieć pewność, że wszystko pójdzie dobrze. Dlatego pobłogosławione zostało studio, obsada i ekipa.
JB na temat fabuły: Film opowiada o potwornej klątwie, która ulokowała się w pewnym miejscu i przechodzi na każdego, kto znajdzie się w jej zasięgu.
JB o Sahrze: Sarah i ja znamy się od dawna i pracowaliśmy już razem. Świetnie było tu mieć taką partnerkę, wraz z nią przechodzić wszystkie doświadczenia i pomagać sobie nawzajem. Szczególnie podczas pierwszych tygodni zdjęć.
WIDEOPAMIĘTNIK S. M. GELLAR – tu już wam mniej więcej pisałam o udziale w nim Jasona Ogólnie Sahar skupiła się na planie filmowym i kręceniu ekipy. Na początku szukała Shimizu, który spóźnił się na plan. Z dalszych ujęć można było wywnioskować, że kręciła go w dniu kiedy robiono scenę w metrze, gdzie Karen widzi matkę z płaczącym dzieckiem i zastanawia się nad własnym losem.
WIDEOPAMIĘTNIK K. STRICKLAND (tutaj uraczę was bardzo szczegółową relacją – trzeba poznać wroga ) – KaDee zabiera nas na wycieczkę po Tokio. Zaczyna od metra. Towarzyszy jej człowiek, którego nie widzimy, a który kręci jej relacje. Strickland dziwi się ogromnej ilości reklam w metrze i mówi, że Japończycy wyglądają jakby nosili maski – są bardzo poważni. Potem dowiadujemy się, jak jej brakuje gotowanego jedzenia i słyszymy jak kolejny raz się śmieje (trema jakaś czy co? Przecież jest aktorką, nie powinna się stresować przed kamerą. Ale zdaje się, kiedy nie wiesz, co mówić, bo nikt nie napisał twojej roli, nawet aktor się nieco peszy). KaDee zabiera nas pod pomnik pieska Hochi (zakładam, że to zdrobnienie, bo poprawnie piesek nazywa się Hachiko i umiejscowiony jest, jeśli dobrze pamiętam w dzielnicy Shibuya, ale to taka mała dygresja ), który jak tłumaczy „jest punktem orientacyjnym” dla ludzi, którzy chcą się spotkać. „Przez siedem lat po śmierci swojego pana przychodził co dzień w to miejsce i czekał na niego. Piękne w tej historii jest to, że ten zdyscyplinowany naród potrafi docenić oddanie i wierność psa. Wielu członków ekipy ma swoich czworonożnych przyjaciół więc ten pomnik bardzo przypadł nam do gustu”.(Głupszej wypowiedzi chyba w jej ustach nie słyszałam, no ale niech będzie. Dodam, że dla Japończyków miejsce to jest znane również dlatego, że unosi się tam okropny zapach. Przy pomniku spotykają się głównie młodzi ludzie, którzy w oczekiwaniu na tą drugą osobę palą mnóstwo papierosów, a niedopałki rozrzucają w około). Znów słyszymy śmiech KaDee (nawiasem mówiąc bardzo szczery ), która przechodząc przez ogromne skrzyżowanie informuje nas, że strasznie dużo tam przechodniów, którzy są wszędzie, co zresztą obserwujemy. Potem KaDee pokazuje nam co jedzą ludzie w Japonii (tablica ze zdjęciami potraw przed małą restauracją. Nie pytajcie, co to, bo nie mam pojęcia, ale wygląda jak panierowana kupka ryżu ). Dalej słyszymy, że „to, co podoba mi się w The Grudge to fakt, że występuję w nim w roli pierwszoplanowej (jakoś nie zauważyłam ) i ogromnie żałuję, że nie mogłam poświęcić mu więcej czasu, bo dopiero teraz, po 3 tygodniach spędzonych w Japonii zrozumiałam, jak bogate wiedzie się tu życie”. KaDee dziwi się sztucznym kwiatom w betonowych donicach, które ozdabiają miasto chusteczkom w taksówkach umieszczonych przy zagłówkach (nie wyjaśnia ich przeznaczenia), temu, że drzwi od taksówki otwierają się same (oczywiście za sprawą kierowcy. Tu wyjaśnię, czego KaDee nie wie - klient który sam chwyta za klamkę okazuje duży nietakt i na ogół jest turystą ), a także brakowi angielskich napisów na jedzeniu w sklepach. Znów wsiadamy do metra (tu widzimy KaDee z wielkim uśmiechem na twarzy siedzącą obok Japończyka, który nie zważając na ludzi wokoło, czyta sobie mangowego pornosa ), którym docieramy do Centrum biznesowego, gdzie Strickland proponuje zrobić sobie przerwę na herbatkę. W Centrum, KaDee zwraca uwagę na elegancję i „modnych ludzi, którzy kupują modne rzeczy”, co zresztą widać. Potem wchodzimy do budynku Sony, gdzie wszędzie jest mnóstwo płaskich ekranów KaDee prowadzi nas również do malutkiej restauracyjki (kilka krzeseł przy barze) umiejscowionej w tunelu, gdzie wszystko się trzęsie, gdy górą przejeżdża pociąg.
Aktorka wyjaśnia nam przy okazji, że 520 jenów to około 5$. Wieczorny klimat miasta przypomina KaDee ten z „Łowcy androidów” Ridleya Scotta – „można poczuć tę energię i złapać trochę tego szaleństwa. Na każdym kroku coś się dzieje”. Po chwili trafiamy na przydrożny stragan, gdzie KaDee rozwodzi się nad truskawkami – nie wierzy, że są naturalne, bo ich kształt jest idealny. (Ja zwróciłam uwagę na sympatycznego, młodego sprzedawcę, który w tle uśmiecha się pokazując język i jakże charakterystyczne dla tego narodu dwa palce ułożone w literkę „V”)
Potem KaDee kupuje sobie 3 truskawki na... patyku Kiedy zostaje jej już tylko jedna truskawka dziewczyna śmieje się, że dobrze jest mieć coś takiego przy sobie, "bo jak ludzie zaczną cię popychać możesz ich tym ukłuć”. Po chwili KaDee delektuje się ananasem na patyku . W końcu prowadzi nas do hotelu kapsułkowego.
Jeśli salaryman (pracownik firmy zwykle przesiadujący w pracy do wieczora) potrzebuje zregenerować siły wynajmuje taką "kostnicę" na kilka godzin, jak to żartobliwie ujmuje KaDee. Strickland wchodzi do środka szukając obsługi. Natrafia na jakiegoś pana, któremu mówi „arigato”... tu popadłam w konsternację. Zapewne KaDee chciała się przywitać (jak zresztą przetłumaczono jej słowa na polski), tyle że „arigato” oznacza „dziękuję”, a nie „dzień dobry” KaDee wchodzi do kapsułki, gdzie widzimy materac w sam raz dla jednej osoby, a aktorka pokazuje nam również telewizor (widać go na zdjęciu po prawej stronie, za zasłoną).
W jakimś centrum, na ruchomych schodach KaDee zwierza się, że w Tokio czuje się, jakby była w kosmosie. Dodaje, że przed chwilą zjadła coś ”co nazywają tu piankami, ale smakowało, jak pierze. Przez większość czasu odnosi się wrażenie, jakby wszystko było snem. Powtarzałam to już milion razy i dalej będę to powtarzać. To nie może być prawdziwe, bo jest zbyt piękne. Patrzcie na te drzewa. Jak w jakiejś bajce science-fiction!”.
Potem KaDee pokazuje nam widok z Tokio Tower, gdzie nie można kręcić (Tu przypomina mi się relacja Karen-Doug. Doug, czuje się w Japonii swobodnie i żyje tak, jak w Ameryce. Rzuca niedopałki papierosów pod nogi, i całowałby się z Karen w każdym publicznym miejscu Karen natomiast szanuje japońską kulturę i zwraca na to uwagę Dougowi. KaDee przypomina mi raczej Douga... ).
FILMY KRÓTKOMETRAŻOWE – zgodne duchem z przesłaniem Klątwy
STORYBOARD: WIZJE REŻYSERA – tak, jak pisałam wcześniej (albo nie) Najpierw pokazywane są sceny z filmu, a potem, jak wyglądały na storyboardzie (który przypominam rozrysował sam reżyser!) z podkładem muzycznym w tle.
A'propos zchodzenia Kayako ze schodów. Okazało się, że przy tej scenie nie użyto efektów speckjalnych!
SZKICE SCENOGRAFA – kilka rysunków pokazujących różne ujęcia w domu.
Wracając do naszej sprawy. Kto zrobi kolaż? Ja się chętnię zabiorę za mapkę. W sprawie zdjęć - jeśli ktoś się na nie zdecyduje, a nie chce by pojawiły się na publicznej wokandzie na forum, niech da mi znać, to kiedy będę robić zdjęcia postępów w pracy zakryję wasze (i moją pewnie też )buziuchny w Corelu A kto będzie chciał zobaczyć jak się w albumie prezentuje, to będę słała bespośrednio e-mailem.
Dla zainteresowanych sprawozdaniem z dodatków do Klątwy...
MATERIAŁY DODATKOWE
SCENY USUNIĘTE (Z Jasonem)
1. METRO - Karen przeciskająca się przez tłum słyszy głos Douga. Doug ją całuje.
Karen: To nietakt, w publicznym miejscu.
Trzymając się za ręce przebiegają przez ulicę, po czym natykają się parę nastolatków całujących się na przystanku
Z komentarza twórców do tej sceny dowiadujemy się, że w Japonii nie można wstrzymywać ruchu na czas kręcenia filmu na ulicy, więc kamery były ukryte i aktorzy ich nie widzieli, a mimo to bardzo dobrze sobie poradzili. Przechodnie to zwykli ludzie, a nie statyści.
2. SIEDEM LAT NIESZCZĘŚĆ - Doug i Karen w drodze na uniwersytet zatrzymują się przy cmentarzu. Doug wyrzuca na ulicę niedopałek papierosa.
Doug: To mi się w tobie podoba. Pamiętasz o wszystkim, co ważne (Doug patrzy na zegarek). Z wyjątkiem czasu.
Oboje biegną na jego uniwersytet. Natykają się na drabinę, spod której Karen cofa Douga
Karen: To siedem lat nieszczęść, a mają to być nasze wspólne lata.
Doug: Poważnie?
Karen: Kto wie.
Doug ponownie przechodzą pod drabiną.
Doug: No to mamy 14. Nie znoszę nieparzystych liczb... Widzimy się wieczorem?
Karen: Zadzwonię, jak wrócę.
W komentarzu Shimizu tłumaczy nam, że wyrzucanie niedopałków jest w Japonii bardzo niekulturalnym zachowaniem. Scena ta ma pokazać widzom swobodę Douga.
10. SZPITAL - scena w szpitalu, po tym jak znaleziono Karen
Doug: Kupiłem przewodnik po Kioto. Może pojedziemy tam jutro?
Karen: Czemu nie powiedziałeś?
Doug: O czym?
Karen: O ciałach na strychu.
Doug: Byłaś w szoku. Nie chciałem...
Karen wychodzi
Doug: ...Karen zaczekaj. Byłaś w szoku. Martwiłem się o ciebie. Dobrze cię znam.
Następuje kolejna wymiana zdań podczas której Doug szuka wytłumaczenia tych dziwnych wydarzeń. Dochodzi do wniosku, że amerykańska rodzina podświadomie, znając poprzednie wydarzenia, wymordowała się nawzajem Według niego z takich wydarzeń tworzą się przesądy, a przecież wszystko da się racjonalnie wytłumaczyć.
Doug: (obejmując Karen) Musisz odpocząć. Pojedziemy do domu, prześpisz się.
Komentarz do sceny tłumaczy nam, że scena miała za zadanie pokazać nam, jak rodzi się między nimi różnica zdań, ale, że scena była zbyt stereotypowa, Shimizu postanowił ją usunąć.
13. MIESZKANIE KAREN- Doug przynosi Karen prezent, który dziewczyna ignoruje. W pokoju Doug zwraca uwagę na wycinki z gazet opisujące śmierć Taeko Saeki oraz jego żony Kayako i syna Toshio. Karen tłumaczy Dougowi, że widziała chłopca w tym domu.
Karen: Nie wierzysz mi.
Doug: Jak mam ci wierzyć?
Dzwoni telefon – Karen dowiaduje się, że Alex (jej pracodawca z ośrodka) i Yoko (jej poprzedniczka) nie żyją.
Komentarz: Takashi opowiada, że usunął tą scenę ponieważ klimatem nie pasowała do napięcia, które systematycznie wzmagał w miarę upływu filmu. Choć usłyszeć w niej można było jałowe dialogi, scena doskonale oddawała relacje między Karen i Dougiem. Karen co raz bardziej zagłębia się w świat dziwnych zjawisk, przez co Doug, który twardo stąpa po ziemi czuł się coraz bardziej zagubiony. W międzyczasie Takashi bawi się w podkładanie dialogów, wypowiadając inne kwestie, niż mieli aktorzy kiedy kamera rejestrowała ich rozmowę. Wyglądało to mniej więcej tak:
Takashi jako Sarah: (z zatroskaną miną) "Wracają wspomnienia". (Zwraca się do Jasona) Mają problem, to była twoja kwestia.
Takashi Jason: Nic na to nie poradzę. To tylko taka dorywcza robota. Wybrali mnie do tej roli przypadkiem.
Takashi znów wraca do normalnego opowiadania.
Takashi: Mam nadzieję, że Jason tego nie usłyszy. Wkurzyłby się na mnie.
Głos kobiety: Czy Jason naprawdę taki był?
Takashi: Nie to tylko żarty (śmiech)
JAK POWSTAWAŁ FILM - w tych materiałach dodatkowych pojawia się wiele osób, więc przytoczę tylko wypowiedzi Jasona i niektóre, co bardziej interesujące.
1. NARODZINY KLĄTWY - wypowiadali się tu Sam Raimi, S. M. Gellar, Bill Pulman, Robert C. Tapet (producent), Takashi Shimizu, Stephen Susco, Ryo Ishibashi (detektyw Nagakawa), Yoko Naki (Yoko - poprzednicza Karen)
Jason: Ta pocięta narracja i obrazy, których wcześniej nie widziałem sprawiły, że bałem się rzeczy, których nie powonieniem się bać. Zdałem sobie sprawę, że to jeden z najoryginalniejszych scenariuszy, jakie czytałem.
2. MIT JU-ON - Ted Raimi (Alex), Sarah i inni, których już mi się nie chce wymieniać, bo wypowiadali się stadami
Stephen Susco: (opowiada japoński mit, który dał początek Klątwie) Zły król, który grał w szachy ze swoim poddanym, gdy przegrał zabił go, a także jego żonę, dziecko i kota. Dusza dziecka i kota połączyły się i stały się demonem skazanym na krążenie po Ziemi w poszukiwaniu nieosiągalnej zemsty. Niewinność dziecka i kota po ich śmierci przenikają się.
Robert Tarpet (producent): Schemat amerykańskich horrorów przedstawia się następująco: dowiadujemy się, że dom jest nawiedzony, co w nim straszy i jak się tego pozbyć. W filmach wschodnich to cię przerasta i jesteś bezradny.
3. SZOK KULTUROWY
William Mapother (Matthew), Sarah, Bill: (Japończycy) Nigdy nie narzekają. Są cisi, skupieni, uprzejmi. Zdejmują buty przed wejściem na plan. Jest to wyraz szacunku dla pracy. Siedzą klęcząc na ziemi, co nadaje atmosferze charakter przyjemnego pikniku.
Stephen: Pamiętam scenę, w której Sarah i Jason idą ulicą. Kamera musiała się przesuwać po specjalnych szynach. Scenę powtarzaliśmy 3 razy. Gdy tylko Shimizu powiedział „koniec”, ludzie natychmiast ruszyli i złożyli te szyny zanim Sarah i Jason zdążyli opuścić plan.
Jason: Myślę, że to najbardziej wydajna ekipa z jaką pracowałem. Są tak szybcy i skupieni, że aż zapiera dech.
Ted Raimi (Alex): W Ameryce zanim dojdzie się do właściwego kręcenia sceny słychać „przygotować się”. Później „cisza na planie, kręcimy”. Następnie jest klaps, „ wszyscy cisza”. „Akcja”. A tutaj reżyser mówi „przygotować się, akcja”. Jak to słyszę, aż podskakuję. Nie jestem przyzwyczajony (z późniejszych dodatków dowiadujemy się, że Shimizu wściekł się pewnego dnia na Teda, ponieważ mieli już kręcić scenę, a Ted nie był przygotowany, jadł chyba banana, czy kanapkę. Shimizu zarzucił mu brak poszanowania pracy i od tego czasu już nikt z amerykańskiej ekipy nie nawalił )
Sarah opowiadała również, że ekipa uczyła się nawzajem swoich języków. Podczas, gdy Japończycy próbowali nauczyć ich czegoś wartościowego, Amerykanie uczyli ich zdań typu „Pies ma krowę” – zupełnie bezwartościowych, jak to ujęła aktorka. Susco wyjaśnił natomiast, jak wyglądała ostateczna wersja scenariusza. Wszystko, co napisał on zostało przetłumaczone na japoński i złożone w całość. W ten sposób lewe strony zawsze były zapisane dialogami amerykańskimi, a prawe odzwierciedlały je w języku japońskim.
Jason: Kiedy tylko mieliśmy wolną chwilkę wsiadaliśmy w pociąg i jechaliśmy poznawać Tokio.
4. PROJEKTUJĄC NAWIEDZONY DOM – domy japońskie bardzo różnią się od tych zachodnich. Przede wszystkim poraża ich mała powierzchnia (tu może wyjaśnię, czego nie podają w dodatku, że to, co Japończyk nazwie ogromnym salonem, dla nas jest zwyczajnym rozmiarem typowego pokoju dziennego, czy zwykłego salonu. Pokoje określa się nie na zasadzie metrów kwadratowych a liczby tatami, które się w nich mieszczą. Tatami to rodzaj „materaca”, na którym się śpi. Takie typowe mieszkanie dla rodziny z dzieckiem to 2 pokoje: 4,5 maty + 6 mat, czyli około 17m kwadratowych). Domy wybudowany został w hollywoodzkim studiu i zaprojektowany był tak, ażeby na końcu każdego korytarza widać było ciemne pomieszczenie. Starano się także by panowała w nim atmosfera tajemniczości toteż ściany były nieco krzywo ustawiane, a ich złączenia zaokrąglano by ostre kąty były jak najmniej widoczne.
Jason: To nie jest pocztówka z Tokio, ale codzienne życie przedmieścia (w czasie, gdy wypowiadał tą kwestię, amerykańska rodzina oglądała właśnie swoje nowe mieszkanie).
5. NOWY KIERUNEK – ZROZUMIEĆ TAKASHI SHIMIZU – aktorzy i twórcy wypowiadają się na temat reżysera.
Jason: Shimizu często nas zaskakiwał. Zdarzało się, że chował się za rogiem, żeby mnie nastraszyć...
...albo naśladował miauczenie kota. Lubił się tak zachowywać. Wygłupy to jego specjalność. Czasem dość mroczne i zwariowane. Shimizu zachowuje się jak mały urwis. Na planie wprowadza luźną atmosferę. Czasem nie potrzebujemy tłumacza, gdy on żartuje na planie.
Poniżej scena, gdy Shimizu i Jason przechodzą pod drabiną. Takashi robi to bez problemu, bo jest niski, Jason niestety musi się pochylić
WYPOWIEDZI AKTORÓW I TWÓRCÓW (Gellar, Behr, Shimizu, Sam Raimi, Pulman, Duvall)
Jason Behr na temat produkcji filmu: W Japonii przed realizacją filmu zwykle przeprowadza się specjalną ceremonię. Szczególnie dotyczyło to tego filmu, który opowiadał o klątwie, duchach i śmierci. Japońscy producenci chcieli mieć pewność, że wszystko pójdzie dobrze. Dlatego pobłogosławione zostało studio, obsada i ekipa.
JB na temat fabuły: Film opowiada o potwornej klątwie, która ulokowała się w pewnym miejscu i przechodzi na każdego, kto znajdzie się w jej zasięgu.
JB o Sahrze: Sarah i ja znamy się od dawna i pracowaliśmy już razem. Świetnie było tu mieć taką partnerkę, wraz z nią przechodzić wszystkie doświadczenia i pomagać sobie nawzajem. Szczególnie podczas pierwszych tygodni zdjęć.
WIDEOPAMIĘTNIK S. M. GELLAR – tu już wam mniej więcej pisałam o udziale w nim Jasona Ogólnie Sahar skupiła się na planie filmowym i kręceniu ekipy. Na początku szukała Shimizu, który spóźnił się na plan. Z dalszych ujęć można było wywnioskować, że kręciła go w dniu kiedy robiono scenę w metrze, gdzie Karen widzi matkę z płaczącym dzieckiem i zastanawia się nad własnym losem.
WIDEOPAMIĘTNIK K. STRICKLAND (tutaj uraczę was bardzo szczegółową relacją – trzeba poznać wroga ) – KaDee zabiera nas na wycieczkę po Tokio. Zaczyna od metra. Towarzyszy jej człowiek, którego nie widzimy, a który kręci jej relacje. Strickland dziwi się ogromnej ilości reklam w metrze i mówi, że Japończycy wyglądają jakby nosili maski – są bardzo poważni. Potem dowiadujemy się, jak jej brakuje gotowanego jedzenia i słyszymy jak kolejny raz się śmieje (trema jakaś czy co? Przecież jest aktorką, nie powinna się stresować przed kamerą. Ale zdaje się, kiedy nie wiesz, co mówić, bo nikt nie napisał twojej roli, nawet aktor się nieco peszy). KaDee zabiera nas pod pomnik pieska Hochi (zakładam, że to zdrobnienie, bo poprawnie piesek nazywa się Hachiko i umiejscowiony jest, jeśli dobrze pamiętam w dzielnicy Shibuya, ale to taka mała dygresja ), który jak tłumaczy „jest punktem orientacyjnym” dla ludzi, którzy chcą się spotkać. „Przez siedem lat po śmierci swojego pana przychodził co dzień w to miejsce i czekał na niego. Piękne w tej historii jest to, że ten zdyscyplinowany naród potrafi docenić oddanie i wierność psa. Wielu członków ekipy ma swoich czworonożnych przyjaciół więc ten pomnik bardzo przypadł nam do gustu”.(Głupszej wypowiedzi chyba w jej ustach nie słyszałam, no ale niech będzie. Dodam, że dla Japończyków miejsce to jest znane również dlatego, że unosi się tam okropny zapach. Przy pomniku spotykają się głównie młodzi ludzie, którzy w oczekiwaniu na tą drugą osobę palą mnóstwo papierosów, a niedopałki rozrzucają w około). Znów słyszymy śmiech KaDee (nawiasem mówiąc bardzo szczery ), która przechodząc przez ogromne skrzyżowanie informuje nas, że strasznie dużo tam przechodniów, którzy są wszędzie, co zresztą obserwujemy. Potem KaDee pokazuje nam co jedzą ludzie w Japonii (tablica ze zdjęciami potraw przed małą restauracją. Nie pytajcie, co to, bo nie mam pojęcia, ale wygląda jak panierowana kupka ryżu ). Dalej słyszymy, że „to, co podoba mi się w The Grudge to fakt, że występuję w nim w roli pierwszoplanowej (jakoś nie zauważyłam ) i ogromnie żałuję, że nie mogłam poświęcić mu więcej czasu, bo dopiero teraz, po 3 tygodniach spędzonych w Japonii zrozumiałam, jak bogate wiedzie się tu życie”. KaDee dziwi się sztucznym kwiatom w betonowych donicach, które ozdabiają miasto chusteczkom w taksówkach umieszczonych przy zagłówkach (nie wyjaśnia ich przeznaczenia), temu, że drzwi od taksówki otwierają się same (oczywiście za sprawą kierowcy. Tu wyjaśnię, czego KaDee nie wie - klient który sam chwyta za klamkę okazuje duży nietakt i na ogół jest turystą ), a także brakowi angielskich napisów na jedzeniu w sklepach. Znów wsiadamy do metra (tu widzimy KaDee z wielkim uśmiechem na twarzy siedzącą obok Japończyka, który nie zważając na ludzi wokoło, czyta sobie mangowego pornosa ), którym docieramy do Centrum biznesowego, gdzie Strickland proponuje zrobić sobie przerwę na herbatkę. W Centrum, KaDee zwraca uwagę na elegancję i „modnych ludzi, którzy kupują modne rzeczy”, co zresztą widać. Potem wchodzimy do budynku Sony, gdzie wszędzie jest mnóstwo płaskich ekranów KaDee prowadzi nas również do malutkiej restauracyjki (kilka krzeseł przy barze) umiejscowionej w tunelu, gdzie wszystko się trzęsie, gdy górą przejeżdża pociąg.
Aktorka wyjaśnia nam przy okazji, że 520 jenów to około 5$. Wieczorny klimat miasta przypomina KaDee ten z „Łowcy androidów” Ridleya Scotta – „można poczuć tę energię i złapać trochę tego szaleństwa. Na każdym kroku coś się dzieje”. Po chwili trafiamy na przydrożny stragan, gdzie KaDee rozwodzi się nad truskawkami – nie wierzy, że są naturalne, bo ich kształt jest idealny. (Ja zwróciłam uwagę na sympatycznego, młodego sprzedawcę, który w tle uśmiecha się pokazując język i jakże charakterystyczne dla tego narodu dwa palce ułożone w literkę „V”)
Potem KaDee kupuje sobie 3 truskawki na... patyku Kiedy zostaje jej już tylko jedna truskawka dziewczyna śmieje się, że dobrze jest mieć coś takiego przy sobie, "bo jak ludzie zaczną cię popychać możesz ich tym ukłuć”. Po chwili KaDee delektuje się ananasem na patyku . W końcu prowadzi nas do hotelu kapsułkowego.
Jeśli salaryman (pracownik firmy zwykle przesiadujący w pracy do wieczora) potrzebuje zregenerować siły wynajmuje taką "kostnicę" na kilka godzin, jak to żartobliwie ujmuje KaDee. Strickland wchodzi do środka szukając obsługi. Natrafia na jakiegoś pana, któremu mówi „arigato”... tu popadłam w konsternację. Zapewne KaDee chciała się przywitać (jak zresztą przetłumaczono jej słowa na polski), tyle że „arigato” oznacza „dziękuję”, a nie „dzień dobry” KaDee wchodzi do kapsułki, gdzie widzimy materac w sam raz dla jednej osoby, a aktorka pokazuje nam również telewizor (widać go na zdjęciu po prawej stronie, za zasłoną).
W jakimś centrum, na ruchomych schodach KaDee zwierza się, że w Tokio czuje się, jakby była w kosmosie. Dodaje, że przed chwilą zjadła coś ”co nazywają tu piankami, ale smakowało, jak pierze. Przez większość czasu odnosi się wrażenie, jakby wszystko było snem. Powtarzałam to już milion razy i dalej będę to powtarzać. To nie może być prawdziwe, bo jest zbyt piękne. Patrzcie na te drzewa. Jak w jakiejś bajce science-fiction!”.
Potem KaDee pokazuje nam widok z Tokio Tower, gdzie nie można kręcić (Tu przypomina mi się relacja Karen-Doug. Doug, czuje się w Japonii swobodnie i żyje tak, jak w Ameryce. Rzuca niedopałki papierosów pod nogi, i całowałby się z Karen w każdym publicznym miejscu Karen natomiast szanuje japońską kulturę i zwraca na to uwagę Dougowi. KaDee przypomina mi raczej Douga... ).
FILMY KRÓTKOMETRAŻOWE – zgodne duchem z przesłaniem Klątwy
STORYBOARD: WIZJE REŻYSERA – tak, jak pisałam wcześniej (albo nie) Najpierw pokazywane są sceny z filmu, a potem, jak wyglądały na storyboardzie (który przypominam rozrysował sam reżyser!) z podkładem muzycznym w tle.
A'propos zchodzenia Kayako ze schodów. Okazało się, że przy tej scenie nie użyto efektów speckjalnych!
SZKICE SCENOGRAFA – kilka rysunków pokazujących różne ujęcia w domu.
Oh my...lubiłam fanfici Breathless ( zwłaszcza "Downfall" i "Maxeo and Lizziett"), ale kiedy zabierała się za opisy Maxa można było pawia puścić.The camera focuses on a pair of leather boots. Square toed, scuffed and warn.
The SLOW MOTION stride is deliberate. With purpose. A man’s walk. Footfalls ECHO with malicious weight, like the toll of Lucifer’s hammer.
We pan up as a gust of wind catches the lower hem of a long leather coat, revealing form fitting leather pants stretched enticingly over well developed thigh muscles. A low slung waistband hugs lithe, sensual hips. All the right bulges in all the right places.
Above the pants, a white shirt, open to mid chest. A silver pendant rests amid a sprinkling of dark chest hairs. Through the shirt the shadow of a dark circle, the outline of an erect nipple.
A long neck and strong jaw give way to full, sensual lips surrounded by a weeks worth of stubbled growth. Wind blows back a mane of long, luxurious, dark hair, the kind your hand could live in.
And then we see the eyes, and everything else pales in comparison. Golden in color, mesmerizing in effect. Eyes that both command, and seduce. To fall into those eyes means to surrender all credence of free will.
This is VAREK, man and monster.
No tak, co my tu mamy...tradycyjny repertuar..."long neck and strong jaw"..."full, sensual lips ", "a mane of long, luxurious, dark hair" oczywiście, ach i "lithe, sensual hips"...zwłaszcza to zawsze spędzało jej sen z powiek
Poza tym coś się chyba dziewczynie pomyliło ...te wszystkie owłosione torsy, zmysłowe usta, skórzane płaszcze i ponętne biodra to raczej podchodzą pod opisy wampirów, które są postrzegane jako istoty zmysłowe i namiętne, a nie wilkołaków którzy na skutek wyjątkowo bolesnych przemian przez większość czasu ledwie ciągną nogę za nogą.
Ale chyba nic straconego? Wampirem zawsze może zostać. Bo wyglada na to że Jason na dobre ugrzęznął w horrorowym repertuarze
Tym niemniej fanart fajny
EDIT
No. Masz rację. Nie nadrobiłam.Lizziet, jak mniemam nie nadrobiłaś jeszcze wszystkich postów.
Last edited by Lizziett on Thu Sep 15, 2005 7:48 am, edited 2 times in total.
"I know who you are. I can see you. You're swearing now that someday you'll destroy me. Far better women than you have sworn to do the same. Go look for them now." (Atia)
""You...have...a rotten soul" (Cleopatra)
""You...have...a rotten soul" (Cleopatra)
Lizziet, jak mniemam nie nadrobiłaś jeszcze wszystkich postów. Szykujemy Jasonowi urodzinową paczuszkę... a może się na to nie piszesz
Mamy dokładniejszy opis postaci Jasona w Sjinwalkers!
VAREK -- A formidable, charismatic figure with compelling eyes and a somber, mesmerizing manner, he's the head of a ravening horde of werewolves who have no intention of allowing Timothy, the promised savior, to end their evil reign. Varek, his lover Sonja, and their two werewolf minions, are on the trail of young Timothy, whom they must kill before his 13th birthday or face destruction. Powerful and terrifying, Varek has a strange and compelling connection to his intended victim -- a blood bond of which he is completely unaware...
RACHEL TALBOT, a widow hard-pressed to cope with her frail son TIMOTHY's frequent illnesses, is shocked to learn that her friends and loved ones in her serene small-town community all share a shocking secret. They are all werewolves, sworn to defend Timothy, their promised savior, to the death. And with the evil VAREK and his werewolves on the march, they must make good on their vow...
Z Variety: Jason Behr, Elias Koteas, Rhona Mitra, others
Jason Behr ("The Grudge"), Elias Koteas ("Ara-rat"), Rhona Mitra ("Nip/Tuck"), Natassia Malthe ("Elektra") and Lyriq Bent ("Saw 2") have joined the cast of "Skinwalkers" for Constantin Film and Lions Gate Films. Jim Isaac is helming the horror-thriller about a 12-year-old boy caught in a war between two factions of werewolves. Production begins Monday for a 2006 release.
Mamy dokładniejszy opis postaci Jasona w Sjinwalkers!
VAREK -- A formidable, charismatic figure with compelling eyes and a somber, mesmerizing manner, he's the head of a ravening horde of werewolves who have no intention of allowing Timothy, the promised savior, to end their evil reign. Varek, his lover Sonja, and their two werewolf minions, are on the trail of young Timothy, whom they must kill before his 13th birthday or face destruction. Powerful and terrifying, Varek has a strange and compelling connection to his intended victim -- a blood bond of which he is completely unaware...
RACHEL TALBOT, a widow hard-pressed to cope with her frail son TIMOTHY's frequent illnesses, is shocked to learn that her friends and loved ones in her serene small-town community all share a shocking secret. They are all werewolves, sworn to defend Timothy, their promised savior, to the death. And with the evil VAREK and his werewolves on the march, they must make good on their vow...
Z Variety: Jason Behr, Elias Koteas, Rhona Mitra, others
Jason Behr ("The Grudge"), Elias Koteas ("Ara-rat"), Rhona Mitra ("Nip/Tuck"), Natassia Malthe ("Elektra") and Lyriq Bent ("Saw 2") have joined the cast of "Skinwalkers" for Constantin Film and Lions Gate Films. Jim Isaac is helming the horror-thriller about a 12-year-old boy caught in a war between two factions of werewolves. Production begins Monday for a 2006 release.
Breathless najwidoczniej dała się ponieść chwili.
Przez kilka ostatnich dni byłam mocno zajęta i dopiero teraz mogę Ci podziękować Oluś, za przybliżenie nam zakulisowych nowinek z Grudge. Big work, sweetie - z przyjemnością je przeczytałam. Mnie pozostało video Dreamer 4Ever, w którym jest kilka wyciętych z filmu scenek z udziałem Sarah i Jasona. Wielka szkoda, bo tyle w nich ciepła. Z telewizyjnych wywiadów Jasona, z jego relacji wyczuwa się zafascynowanie Japonią ...z przyjemnością na niego patrzę, z jakim znawstwem i humorem potrafi o tym kraju opowiadać. Pewnie gdyby na wypady po Tokio zabierał ze sobą KaDee, miałaby więcej do powiedzenia niż to co zaprezentowała w swoim videopamiętniku. Mam kilka króciutkich ujęć z wywiadami aktorów przed premierą Grudge i przyjrzałam się Kadee. Trzeba przyznać, że teraz prezentuje się znacznie korzystniej niż poprzednio. Może to wpływ Jasona ?
Tutaj znalazłam przemiły komentarz fanek (wkleiła go Dremar 4Ever), które czekały na Jasona przed premierą. http://www.fanforum.com/showthread.php? ... ost6501742
I kilka zdjęć z tego spotkania: http://www.fanforum.com/showthread.php? ... e=16&pp=15
Przez kilka ostatnich dni byłam mocno zajęta i dopiero teraz mogę Ci podziękować Oluś, za przybliżenie nam zakulisowych nowinek z Grudge. Big work, sweetie - z przyjemnością je przeczytałam. Mnie pozostało video Dreamer 4Ever, w którym jest kilka wyciętych z filmu scenek z udziałem Sarah i Jasona. Wielka szkoda, bo tyle w nich ciepła. Z telewizyjnych wywiadów Jasona, z jego relacji wyczuwa się zafascynowanie Japonią ...z przyjemnością na niego patrzę, z jakim znawstwem i humorem potrafi o tym kraju opowiadać. Pewnie gdyby na wypady po Tokio zabierał ze sobą KaDee, miałaby więcej do powiedzenia niż to co zaprezentowała w swoim videopamiętniku. Mam kilka króciutkich ujęć z wywiadami aktorów przed premierą Grudge i przyjrzałam się Kadee. Trzeba przyznać, że teraz prezentuje się znacznie korzystniej niż poprzednio. Może to wpływ Jasona ?
Tutaj znalazłam przemiły komentarz fanek (wkleiła go Dremar 4Ever), które czekały na Jasona przed premierą. http://www.fanforum.com/showthread.php? ... ost6501742
I kilka zdjęć z tego spotkania: http://www.fanforum.com/showthread.php? ... e=16&pp=15
- misiopuchatek
- Zainteresowany
- Posts: 390
- Joined: Thu Dec 18, 2003 9:39 pm
- Location: Kraków
Dziewczątka znalazłem trochę zdjęć Waszego pupilka w dużej rozdzielczości.
Nie będę sprawdzał wszystkich pokoików które zdjęcia były a które nie, więc wkleję screeny a Wy sobie wybierzecie które mam wkleić w pełnej krasie
<- 2500x3000px
<- 2550x3569px
Później tylko powiecie który zestawik który rzędzik i która kolumienka i będzie ok
Wpadnę jutro wieczorkiem po wyniki
...Chyba, że się nie będziecie mogły doczekać to piszcie PMki
Papa
Całuski :* :*
Nie będę sprawdzał wszystkich pokoików które zdjęcia były a które nie, więc wkleję screeny a Wy sobie wybierzecie które mam wkleić w pełnej krasie
<- 2500x3000px
<- 2550x3569px
Później tylko powiecie który zestawik który rzędzik i która kolumienka i będzie ok
Wpadnę jutro wieczorkiem po wyniki
...Chyba, że się nie będziecie mogły doczekać to piszcie PMki
Papa
Całuski :* :*
Łaaaaaaa! Ile zdięć! Jestem w totalnym szoku! Odrazu na moich ustach pojawił się usmiech na widok Jasona. Taaaaaaaki z niego fajniusi facecik
misiopuchatek - druga kolumienka od góry
Hmm... Nowa dziewczyna u boku Jasona Jakoś mi pasuje do niego. I wiecie co? Właśnie przyszło mi do głowy żeby jakies opowiadanko zrobić z tą parką (tudeż wpleść x-tremera) Tak dla równowago coby nie dręczyć i nie obijać ciągle biedaka
Więcej zdięć, nowinek i czego tam jeszcze macie w zanadrzu!
- misiopuchatek
- Zainteresowany
- Posts: 390
- Joined: Thu Dec 18, 2003 9:39 pm
- Location: Kraków
- misiopuchatek
- Zainteresowany
- Posts: 390
- Joined: Thu Dec 18, 2003 9:39 pm
- Location: Kraków
Zdjęcie 1, Zdjęcie 2, Zdjęcie 3, Zdjęcie 4, Zdjęcie 5, Zdjęcie 6, Zdjęcie 7, Zdjęcie 8, Zdjęcie 9, Zdjęcie 10, Zdjęcie 11, Zdjęcie 12, Zdjęcie 13, Zdjęcie 14, Zdjęcie 15, Zdjęcie 16, Zdjęcie 17, Zdjęcie 18
Powinny działać.
Zdjęcia idą prosto z mojego kompa więc jeśli nie będe miał neta to nie będzie się dało sciągać. Odczekajcie paredziesiąt minut albo pare godzin i będzie ok.
Transfer to max 10kb/s bo mułek się pasie
Bye.
Ok, jak na razie możemy oglądać powielane u nas zdjęcia Jasona, czekając na wieści z planu "Skinwalkers". Jak wiemy od kilku dni aktor jest w Kanadzie, gdzie rozpoczęły się zdjęcia do tego filmu. Na stronie wytwórni Lions Gate’s ukazała się na temat produkcji oficjalna notka:
JASON BEHR, ELIAS KOTEAS AND RHONA MITRA TO STAR IN LIONS GATE FILMS’ RELEASE “SKINWALKERS”
LIONS GATE FILMS INTERNATIONAL SELLING FOREIGN RIGHTS AT TORONTO INTERNATIONAL FILM FESTIVAL
Contemporary Werewolf Fable With A Twist To Begin Shooting September 19th
TORONTO, CANADA, September 12, 2005 -- The motion picture production SKINWALKERS continues to progress rapidly with the casting of Jason Behr (THE GRUDGE), Elias Koteas (COLLATERAL DAMAGE) and Rhona Mitra ("Nip/Tuck") along with Natassia Malthe (ELEKTRA) and Lyriq Bent (SAW II), it was announced today by Lions Gate International President Nick Meyer and Lions Gate Films Releasing President Tom Ortenberg. Lions Gate Films is the motion picture acquisition, production and distribution arm of Lions Gate Entertainment (NYSE and TSX:LGF).
SKINWALKERS, a spellbinding new twist on classic werewolf horror tales, further builds Lions Gate's leadership in the horror/thriller genre. Scheduled to begin principal photography on September 19, SKINWALKERS is slated for wide North American release in 2006. Lions Gate Films International is currently selling foreign rights to SKINWALKERS in all territories except Germany at the Toronto International Film Festival.
SKINWALKERS marks Lions Gate’s first collaboration with another genre leader, Constantin Film (RESIDENT EVIL, RESIDENT EVIL: Apocalypse, WRONG TURN), which will finance the Skinwalkers DCP Inc. production in association with Red Moon Films Inc.with producers Don Carmody (CHICAGO, PRECINCT 13, RESIDENT EVIL: Apocalypse, WRONG TURN) and Dennis Berardi of Red Moon Films and renowned effects house Mr. X (RESIDENT EVIL: Apocalypse, DAWN OF THE DEAD, Disney’s THE GREATEST GAME EVER PLAYED) and executive producers Robert Kulzer and Brian Gilbert. Lions Gate President of Acquisitions and Coproductions, Peter Block, and Senior Vice President of Acquisitions, Jason Constantine, are overseeing production for Lions Gate Films.
The film will be directed by Jim Isaac, who directed the special effects for NAKED LUNCH, EXISTENZ, ARACHNOPHOBIA, THE FLY and ENEMY MINE and has been involved with creature effects-driven films since STAR WARS: RETURN OF THE JEDI and GREMLINS. SKINWALKERS also marks Lions Gate’s first collaboration with legendary “Creature Mogul” Stan Winston, who heads the premier creature visual effects studio in the industry and has created cutting edge, award-winning special effects for TERMINATOR 3: RISE OF THE
MACHINES, TERMINATOR 2: JUDGMENT DAY, the JURASSIC PARK franchise, INTERVIEW WITH A VAMPIRE and the big-budget spectacular WAR OF THE WORLDS.
“We are thrilled to have Jason, Elias and Rhona lead the cast of this film which brings together an all-star genre team,” said Ortenberg and Meyer. “SKINWALKERS targets a moviegoing audience we know well, and we are combining a great story with dazzling effects to serve up our first werewolf movie to moviegoers worldwide.”
“I am very excited to have these three dynamic, appealing actors at the top of the cast for SKINWALKERS. They will bring their gifts to a great story with compelling characters, amazing special effects, action and stunning visuals,” said Isaac.
“I’m very pleased and excited to begin principal photography on SKINWALKERS. Jim Isaac and the producers have assembled an incredible cast, the locations and production design are tremendous, and the creatures created by Stan Winston Studios will set a new high mark in the annals of horror filmmaking,” said Carmody
“We are very excited with the coming together of the cast for SKINWALKERS,” said Martin Moszkowicz and Robert Kulzer, Los Angeles co-presidents of Constantin. “The talents of the producers together with Lions Gate’s marketing acumen are sure to produce a unique horror experience of unparalleled thrills.”
SKINWALKERS is a horror action film about a 12-year-old boy who suddenly finds himself at the center of a battle between two warring groups of werewolves. One group of werewolves is sworn to protect him, the other group is trying to kill him – and the young boy’s mother has to find out why her son is at the center of the conflict before time runs out. The script was written by the writing team of James DeMonaco (ASSAULT ON PRECINCT 13, THE NEGOTIATOR), Todd Harthan (“Crossing Jordan”) and James Roday (the feature film THE DUKES OF HAZZARD and THE DRIVER).
Lions Gate has already achieved success with horror/thrillers such as the box office smash SAW, the hit thriller OPEN WATER, HOUSE OF 1000 CORPSES, CABIN FEVER and THE DEVIL’S REJECTS. SKINWALKERS joins an upcoming slate that includes SAW 2 (Halloween 2005) and HARD CANDY.
Lions Gate is the premier independent producer and distributor of motion pictures, television programming, home entertainment, family entertainment and video-on-demand content. Its prestigious and prolific library is a valuable source of stable and recurring revenue, and it serves as a foundation for the growth of the Company’s core businesses. The Lions Gate brand name is synonymous with original, daring, quality entertainment in markets around the world.
Constantin Film has been one of the most successful producers and independent distributors of feature films in Germany for more than 20 years. The company, which has been listed on the stock market since 1999, is also involved in the international production of theatrical films in English as well as TV production (TV movies, series, entertainment formats). The production and distribution operations were supplemented successfully in 2004 by license trading and the in-house exploitation of video and DVD rights. Constantin Film’s international box office successes include the RESIDENT EVIL franchise and this year’s Academy Award nominee DOWNFALL.
http://www.lgf.com
Zdjęcia dwóch aktorek partnerujących Jasonowi Behrowi
Rona Mitra i Natassia Malthe (prawdziwa piękność)
JASON BEHR, ELIAS KOTEAS AND RHONA MITRA TO STAR IN LIONS GATE FILMS’ RELEASE “SKINWALKERS”
LIONS GATE FILMS INTERNATIONAL SELLING FOREIGN RIGHTS AT TORONTO INTERNATIONAL FILM FESTIVAL
Contemporary Werewolf Fable With A Twist To Begin Shooting September 19th
TORONTO, CANADA, September 12, 2005 -- The motion picture production SKINWALKERS continues to progress rapidly with the casting of Jason Behr (THE GRUDGE), Elias Koteas (COLLATERAL DAMAGE) and Rhona Mitra ("Nip/Tuck") along with Natassia Malthe (ELEKTRA) and Lyriq Bent (SAW II), it was announced today by Lions Gate International President Nick Meyer and Lions Gate Films Releasing President Tom Ortenberg. Lions Gate Films is the motion picture acquisition, production and distribution arm of Lions Gate Entertainment (NYSE and TSX:LGF).
SKINWALKERS, a spellbinding new twist on classic werewolf horror tales, further builds Lions Gate's leadership in the horror/thriller genre. Scheduled to begin principal photography on September 19, SKINWALKERS is slated for wide North American release in 2006. Lions Gate Films International is currently selling foreign rights to SKINWALKERS in all territories except Germany at the Toronto International Film Festival.
SKINWALKERS marks Lions Gate’s first collaboration with another genre leader, Constantin Film (RESIDENT EVIL, RESIDENT EVIL: Apocalypse, WRONG TURN), which will finance the Skinwalkers DCP Inc. production in association with Red Moon Films Inc.with producers Don Carmody (CHICAGO, PRECINCT 13, RESIDENT EVIL: Apocalypse, WRONG TURN) and Dennis Berardi of Red Moon Films and renowned effects house Mr. X (RESIDENT EVIL: Apocalypse, DAWN OF THE DEAD, Disney’s THE GREATEST GAME EVER PLAYED) and executive producers Robert Kulzer and Brian Gilbert. Lions Gate President of Acquisitions and Coproductions, Peter Block, and Senior Vice President of Acquisitions, Jason Constantine, are overseeing production for Lions Gate Films.
The film will be directed by Jim Isaac, who directed the special effects for NAKED LUNCH, EXISTENZ, ARACHNOPHOBIA, THE FLY and ENEMY MINE and has been involved with creature effects-driven films since STAR WARS: RETURN OF THE JEDI and GREMLINS. SKINWALKERS also marks Lions Gate’s first collaboration with legendary “Creature Mogul” Stan Winston, who heads the premier creature visual effects studio in the industry and has created cutting edge, award-winning special effects for TERMINATOR 3: RISE OF THE
MACHINES, TERMINATOR 2: JUDGMENT DAY, the JURASSIC PARK franchise, INTERVIEW WITH A VAMPIRE and the big-budget spectacular WAR OF THE WORLDS.
“We are thrilled to have Jason, Elias and Rhona lead the cast of this film which brings together an all-star genre team,” said Ortenberg and Meyer. “SKINWALKERS targets a moviegoing audience we know well, and we are combining a great story with dazzling effects to serve up our first werewolf movie to moviegoers worldwide.”
“I am very excited to have these three dynamic, appealing actors at the top of the cast for SKINWALKERS. They will bring their gifts to a great story with compelling characters, amazing special effects, action and stunning visuals,” said Isaac.
“I’m very pleased and excited to begin principal photography on SKINWALKERS. Jim Isaac and the producers have assembled an incredible cast, the locations and production design are tremendous, and the creatures created by Stan Winston Studios will set a new high mark in the annals of horror filmmaking,” said Carmody
“We are very excited with the coming together of the cast for SKINWALKERS,” said Martin Moszkowicz and Robert Kulzer, Los Angeles co-presidents of Constantin. “The talents of the producers together with Lions Gate’s marketing acumen are sure to produce a unique horror experience of unparalleled thrills.”
SKINWALKERS is a horror action film about a 12-year-old boy who suddenly finds himself at the center of a battle between two warring groups of werewolves. One group of werewolves is sworn to protect him, the other group is trying to kill him – and the young boy’s mother has to find out why her son is at the center of the conflict before time runs out. The script was written by the writing team of James DeMonaco (ASSAULT ON PRECINCT 13, THE NEGOTIATOR), Todd Harthan (“Crossing Jordan”) and James Roday (the feature film THE DUKES OF HAZZARD and THE DRIVER).
Lions Gate has already achieved success with horror/thrillers such as the box office smash SAW, the hit thriller OPEN WATER, HOUSE OF 1000 CORPSES, CABIN FEVER and THE DEVIL’S REJECTS. SKINWALKERS joins an upcoming slate that includes SAW 2 (Halloween 2005) and HARD CANDY.
Lions Gate is the premier independent producer and distributor of motion pictures, television programming, home entertainment, family entertainment and video-on-demand content. Its prestigious and prolific library is a valuable source of stable and recurring revenue, and it serves as a foundation for the growth of the Company’s core businesses. The Lions Gate brand name is synonymous with original, daring, quality entertainment in markets around the world.
Constantin Film has been one of the most successful producers and independent distributors of feature films in Germany for more than 20 years. The company, which has been listed on the stock market since 1999, is also involved in the international production of theatrical films in English as well as TV production (TV movies, series, entertainment formats). The production and distribution operations were supplemented successfully in 2004 by license trading and the in-house exploitation of video and DVD rights. Constantin Film’s international box office successes include the RESIDENT EVIL franchise and this year’s Academy Award nominee DOWNFALL.
http://www.lgf.com
Zdjęcia dwóch aktorek partnerujących Jasonowi Behrowi
Rona Mitra i Natassia Malthe (prawdziwa piękność)
Rzeczywiście, niezła laska
A Ronie Mitrze, szczęście jak widzę nie przestaje sprzyjać . Najpierw Goran Visnjic w "Spartakusie", potem Jim Caviezel, a teraz Jason Behr.
Jeszcze jacyś tajemniczy bruneci na horyzoncie?
Elu mam nadzieję że dostałaś mojego maila. Wolę się upewnić żeby się nie okazało że nie doszedł.
A Ronie Mitrze, szczęście jak widzę nie przestaje sprzyjać . Najpierw Goran Visnjic w "Spartakusie", potem Jim Caviezel, a teraz Jason Behr.
Jeszcze jacyś tajemniczy bruneci na horyzoncie?
Elu mam nadzieję że dostałaś mojego maila. Wolę się upewnić żeby się nie okazało że nie doszedł.
"I know who you are. I can see you. You're swearing now that someday you'll destroy me. Far better women than you have sworn to do the same. Go look for them now." (Atia)
""You...have...a rotten soul" (Cleopatra)
""You...have...a rotten soul" (Cleopatra)
Jedna z aktorek - typuję Ronę Mitra - gra mamę prześladowanego chłopca ( ma coś cepłego w sobie ). I faktycznie tylko pozazdrościć jej partnerów filmowych, Aniu
Natassia Malthe prawdopodobnie zagra towarzyszkę Vareka. Rezcywiście jest piękna. I blondynka - podobno Jason ma do nich słabość. A znając jego skłonności do nawiązywania bliższych znajomości z partnerkami z planu...hmmm...ja tylko głośno myślę
Natassia Malthe prawdopodobnie zagra towarzyszkę Vareka. Rezcywiście jest piękna. I blondynka - podobno Jason ma do nich słabość. A znając jego skłonności do nawiązywania bliższych znajomości z partnerkami z planu...hmmm...ja tylko głośno myślę
Cześć kochane Przyjechałam do domku na kilka godzin, żeby spełnić swój obywatelski obowiązek i zagłosować To już mam za sobą, więc kolej na obowiązek względem Jasona czyli tapetka do najnowszego filmu pana B. Tak na szybko ją zmajstrowałam między nauką, a nauką 3majcie się i 3macie za mnie kciuki, bo ten tydzień to moje być albo nie być... Buziaki
P.S. I powiedzcie mi skąd ja znam tego Eliasa Koteasa, bo świta mi w głowie, ale zaświtać nie może
P.S. 2 A tutaj jest podobno nowy trailer do D-WAR, ale nie gwarantuję, bo nie oglądałam
P.S. I powiedzcie mi skąd ja znam tego Eliasa Koteasa, bo świta mi w głowie, ale zaświtać nie może
P.S. 2 A tutaj jest podobno nowy trailer do D-WAR, ale nie gwarantuję, bo nie oglądałam
Trzymamy kciuki, Olka. Będzie dobrze.
Trailer z D-War sprawdzony, faktycznie widzimy i słyszymy MR B. w króciutkiej scence - oby film z udziałem naszego ulubieńca nie składał się z samych takich migawek a film nie zdomimowały smoki, strzelanina i ogólny zamęt. Tu jest link skąd najlepiej go ściągnąć http://www.fanforum.com/showthread.php? ... e=17&pp=15
Dzisiaj na onecie jest wzmianka dotycząca J.B. i jego roli w Skinwalkersie. http://film.onet.pl/0,0,1169663,wiadomosci.html
Warto coś tam o nim napisać.
Dowiedziałam się, że Shooting Livien w przyszłym roku ma ukazać się na DVD. Jezu nareszcie, no to czekamy...
O Elias Koteasie, uznanym kanadyjskim aktorze można przeczytać m.in.:
zawód: aktor
data urodzenia: 11 marca 1961
wiek: 44 lata
miejsce urodzenia: Montreal, Quebec, Kanada
znak zodiaku: Ryby
wykształcenie: American Academy of Dramatic Arts
Absolwent American Academy of Dramatic Arts i członek prestiżowego Actor's Studio. Zagrał w filmach Coppoli "Gardens of Stone" (Kamienne ogrody) i "Tucker". Później zagrał w filmie Petera Mastersona "Full Moon in Blue Water" wraz z Gene Hackmanem. Został wybrany do głównej roli w filmie Rogera Cardinal'a "Malarek", grając prawdziwą postać dziennikarza Malarka. Za tą rolę dostał nominację do kanadyjskiego Oskara - nagrody Genie, dla najlepszego aktora. Wystąpił w "Exotice" Atoma Egoyana, "Crash" Croneneberg, "Cienkiej czerwonej linii" oraz "Straconych duszach".
Oluś, robieniem tapetek ze Skinwalkera możemy tylko się pobawić. Ta jest znakomita ale jak na mój nos nie oddaje prawdziwej postaci Vareka zakładając że on to istne zło. Nie znamy jeszcze Jasona z ról budzących przerażenie. To coś zupełnie nowego...Ciekawa jestem czy głównym atutem będą jego oczy, czy zagra nimi.
A póki co popatrzmy jak rzeczywiście wygląda.
Trailer z D-War sprawdzony, faktycznie widzimy i słyszymy MR B. w króciutkiej scence - oby film z udziałem naszego ulubieńca nie składał się z samych takich migawek a film nie zdomimowały smoki, strzelanina i ogólny zamęt. Tu jest link skąd najlepiej go ściągnąć http://www.fanforum.com/showthread.php? ... e=17&pp=15
Dzisiaj na onecie jest wzmianka dotycząca J.B. i jego roli w Skinwalkersie. http://film.onet.pl/0,0,1169663,wiadomosci.html
Warto coś tam o nim napisać.
Dowiedziałam się, że Shooting Livien w przyszłym roku ma ukazać się na DVD. Jezu nareszcie, no to czekamy...
O Elias Koteasie, uznanym kanadyjskim aktorze można przeczytać m.in.:
zawód: aktor
data urodzenia: 11 marca 1961
wiek: 44 lata
miejsce urodzenia: Montreal, Quebec, Kanada
znak zodiaku: Ryby
wykształcenie: American Academy of Dramatic Arts
Absolwent American Academy of Dramatic Arts i członek prestiżowego Actor's Studio. Zagrał w filmach Coppoli "Gardens of Stone" (Kamienne ogrody) i "Tucker". Później zagrał w filmie Petera Mastersona "Full Moon in Blue Water" wraz z Gene Hackmanem. Został wybrany do głównej roli w filmie Rogera Cardinal'a "Malarek", grając prawdziwą postać dziennikarza Malarka. Za tą rolę dostał nominację do kanadyjskiego Oskara - nagrody Genie, dla najlepszego aktora. Wystąpił w "Exotice" Atoma Egoyana, "Crash" Croneneberg, "Cienkiej czerwonej linii" oraz "Straconych duszach".
Oluś, robieniem tapetek ze Skinwalkera możemy tylko się pobawić. Ta jest znakomita ale jak na mój nos nie oddaje prawdziwej postaci Vareka zakładając że on to istne zło. Nie znamy jeszcze Jasona z ról budzących przerażenie. To coś zupełnie nowego...Ciekawa jestem czy głównym atutem będą jego oczy, czy zagra nimi.
A póki co popatrzmy jak rzeczywiście wygląda.
Masz rację Elu, ale akurat wpadł mi w łapki ten potterowski art z Remusem Lupinem po przemianie i niestety nie mogłam znaleźć odpowiedniego zdjęcia Jasona, na którym stałby on bokiem i miał groźny wyraz twarzy Wyszło, jak wyszło, tymczasem, czekamy na kolejne nowinki z planu i oczywiście zdjęcia!Ela wrote:tapetka (...) jak na mój nos nie oddaje prawdziwej postaci Vareka zakładając że on to istne zło.
Tu jednak nie mogę się zgodzić Namiastkę wcielenia zła mieliśmy w odcinku Max to the Max, kiedy Jason zagrał podwójną rolę: Maxa Evansa i Nasedo. Miodzio Możemy zatem mniej więcej się spodziewać, jak zachowywał się będzie Varek, bo nie sądzę by był on postacią stricte złą. Obiło mi się gdzieś o uszy, że Vareka i chłopca, któremu ten poprzysiągł śmierć, łączą wspólne więzy krwi. Zważywszy na aktorkę, która wcieli się w postać matki chłopca, obstawiam, że młody okaże się synem Vareka. Co wy na to?Ela wrote:Nie znamy jeszcze Jasona z ról budzących przerażenie. To coś zupełnie nowego...
A tu macie jeszcze newsa z filmwebu na temat filmu. Informacje wtórne, ale zawsze to jakiś ślad Jasona w Polsce
2005-09-19 14:09
Behr, Koteas i Mitra w "Skinwalkers" o wilkołakach
Jason Behr, Elias Koteas, Rhona Mitra, Natassia Malthe i Lyriq Bent wystąpią w szykowanym przez Lions Gate nowym filmie o wilkołakach "Skinwalkers". Zdjęcia do tego filmu rozpoczną się we wrześniu w Kanadzie. Studio Lions Gate wyprodukuje obraz wraz z niemieckim Constantin Film.
Jim Isaac wyreżyseruje dziewiętnastowieczną opowieść o dwunastoletnim chłopcu, który znajduje się pomiędzy dwiema rywalizującymi ze sobą grupami wilkołaków.
Producentami wykonawczymi będą Robert Kulzer i Brian Gilbert.
O, a tutaj jeszcze ze stopklatki
16 września 2005
"Skinwalkers". Behr i Koteas kontra wilkołaki
Jason Behr ("The Grudge - Klątwa"), Elias Koteas ("Uczeń szatana") i Rhona Mitra ("Autostrada grozy") spotkają się na plane "Skinwalkers", nowego fimu Jamesa Isaaca, twórcy "Jasona X".
Scenariusz obrazu napisali: Todd Jason, James DeMonaco i James Roday. Jego akcja skupia się na dwóch grupach wilkołaków. Członkowie jednej z grup walczą ze swoimi skłonnościami, drudzy natomiast bez skrupułów dają upust swojemu zwierzęcemu instynktowi. W walkę pomiędzy tymi dwoma frakcjami wplątany zostaje 12-letni chłopiec.
"Skinwalkers" produkują - Jeff Levine i Paul Brooks, którzy na swoim koncie mają między innymi "Cień wampira".
Ten post powiększa się z minuty na minutę Wyczytałam na fanforum że Christina Radish otworzyła swoją stronę internetową. Można na niej znaleźć wiele fot z planu Roswell
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 4 guests